woensdag 6 januari 2016

Stom kieken

De dag na mijn misrekening, reed ik naar het werk. Aan het T-kruispunt waar ik rechtsaf moest, kwam een stroom auto's van de rechterkant, waaronder ook een bestelwagen die veel meer plaats innam dan hij nodig had. En dus pakte ik mijn bocht (die ik net ingezet had) te scherp en was daarbij het kniehoge paaltje vergeten....

Dus de dag nadat 4 verlofuren nodeloos werden opgepakt, schond ik de hele rechterflank van mijn auto.... Omdat ik niet assertief genoeg ben én vooral een kniehoog (en vanuit de stilstaande auto niet zichtbaar) was vergeten..... Stom kieken dat ik ben!!! 

Als 't zo voortgaat heb ik zoveel verlofuren niet meer nodig want zal er ook geen geld meer zijn om op vakantie te gaan :-(  
Gelukkig is het vakantieweekje tijdens de paasvakantie al vastgelegd én betaald...

't Is jammer en ik ben zo boos op mezelf, maar dat zal de auto niet herstellen...

Als iemand een tip heeft wat betreft een carrosserie waar redelijke prijzen worden gehanteerd (regio Gent): laat maar weten!
Oh : en tips voor een elektricien die stopcontacten wilt herstellen en verplaatsen aan een OK prijs, zijn ook welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes