maandag 4 januari 2016

misser-die-kan-tellen in 2016


Miljaardemiljaardemilj....

Ergens in december heb ik cijfertjes door elkaar gegooid. De cijfertjes van 'opvang om 16u gesloten' en een datum die daarbij hoort.  Het zou ook kunnen zijn dat dit eerst zo was gemeld en later herroepen. Maar ja: na 20 december, kan ik bij mijn werkgever geen ingediende verlofaanvraag meer aanpassen.

En dus regelde ik toen een halve verlofdag, want ja: mijn werkgever is niet zo flexibel en uren 'recupereren' kan alleen maar als je eerst 'meeruren' maakt. En die heb ik niet aangezien we 31 dec op '0' moesten staan en dit de eerste werkdag is....
Want het gaat dus over vandaag. Ik had gelezen dat er geen opvang zou zijn en de kinderen opgehaald moesten worden tegen 16u. Blijkt dat niet te kloppen en is er gewoon opvang voor de kleuters en studie voor de lagere school.

Dus nu ben ik al 4 uren verlof kwijt... zonder dat het nodig was. 4 kostbare uren van de 150. Nog 146u te gaan
Hopelijk zonder nog 1 uur misverstand

2 opmerkingen:

  1. Aaargh, dat is een beu begin! Als je nog een keer denkt dat er geen opvang is, of als er nog een keer écht geen opvang is, facebook mij: ik kan op zulke momenten vrij makkelijk ook jouw dochters opvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je't voorstelt! Alles wat lang genoeg vooraf wordt aangekondigd, dat lukt wel om te regelen en gelukkig is de schoolkalender vlot raadpleegbaar. Ik moet dan wel 'juist' kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!

Groetjes