woensdag 4 december 2013

cadeautjeeeees...(2)

Feestweekend: 
de ene dag familiefeestje om de verjaardagen te vieren, de andere dag Sintfeest. En binnen een paar dagen komt de Heilige man dan ook nog eens hier thuis wat van zijn speelgoed achterlaten.

Soms kan veel ook wat té veel worden. Oh neenee: niet voor de kinderen die de cadeautjes in ontvangst mogen nemen. Nooit. Trouwens; er wordt duchtig gespeeld met de gekregen cadeau's. Het waren dus toppers, van de eerste tot de laatste...

Maar echt: ik weet begot niet meer waar ik alles een plaats kan geven...
Verbouwen zit er niet in, groter gaan wonen ook niet direct :-)

Tussen kerst-en nieuw ben ik een paar dagen thuis. Ik weet nu al wat ik zal moeten doen: kasten leeghalen, herschikken, wegdoen wat weg kan... 
Oeps dat laatste zal een zware opdracht zijn voor de hamster in mij...

Maar niettemin: ik kijk zó uit naar die paar dagen thuis, met de meisjes... kan ik eindelijk ook eens mee spelen met hen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes