maandag 8 april 2013

Heerlijk

Een paar dagen vakantie:
geen gejaag, we moeten niets, we kunnen wel het één en ander..

Vooral deze namiddag was het heerlijk: de Jongste bij oma en opa en daardoor kon ik met de Oudste naar het zwembad.
Gewoon: wij tweetjes, zonder De Baby erbij (zoals de Oudste de Jongste nogal eens durft te noemen). En dit voor het eerst sinds de Jongste bij ons is komen wonen.

Een heel deel van de namiddag samen met haar in het water en zien hoe zij ervan geniet.
Hoe ze in't begin wilt dat ik vlak bij haar blijf, zodat ze me kan vastgrijpen wanneer ze dit nodig vindt..
Hoe ze stilaan het vertrouwen in haar bandjes krijgt en ze hondjes-slag-gewijs  zelf haar weg zoekt en maakt in het pretzwembad.
Haar een klein beetje onder druk zetten om samen met mij van de lange glijbaan te glijden om het daarna op haar commando nog een heel aantal keer over te doen.
Hoe ze de eerste doortocht van "De Golven" toch zo niet erg vertrouwde en er na eventjes genoeg van had om bij de tweede doortocht van "De Golven" zich in het diepe te laten meedrijven/wiegen/dansen bijna, en ondertussen liedjes van Samson en Gert te zingen; duidelijk op haar gemak dus.
Haar onderweg naar huis op mijn schouders te zetten en een verslag te krijgen van hoe de wereld eruit ziet wanneer ze "zo groot is als de bomen"...

Om dan thuis te komen en te zien dat Oma, Opa en de Jongste evenveel genoten hebben van HUN middagje samen....

Een namiddagje om in te kaderen.....een TOPvakantiedagje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes