zondag 22 augustus 2010

het gaat in een sneltempo


Het is alsof ze zichzelf nu wel elke dag iets nieuws aanleert.
Ze 'sluipt' (= haar variant van kruipen) hier vlot rond, trekt zich overal recht en staat dan zeer glunderend recht. Ze oefent echt op het rechtstaan: trekt zich recht, laat zich weer vallen op haar billen en trekt zich weer recht

Heerlijk om ze bezig te zien, nieuwsgierig te zijn, alles te willen onderzoeken.
Al zouden een extra paar ogen op mijn rug nu wel superhandig zijn!!

Deze week werd het mij duidelijk dat ik stilaan de 'babyspullen' kan opruimen. Tommy-tub, relax, babyspeeltjes en zelfs de Maxi-cosy is ze ontgroeid. En ondertussen zal ik ook eens door haar kledingcollectie moeten grasduinen: broekjes 68 passen nog, maar de t-shirts worden echt wel klein. Ze heeft wel nog een paar jukjes die te klein zijn om als kleedje te dragen, maar perfect passen als een 'tuniekje': dus geen paniek: de kledingwinkel moet voorlopig nog niet leeggeroofd worden. Daarentegen kan haar schoendepartement wel wat aanvulling gebruiken: ook haar voeten groeien in sneltempo.

Ze slaapt nu ongeveer een maand in haar eigen kamertje en dat gaat ook steeds beter: er zijn zelfs al een paar nachten geweest dat ik niet meer moest opstaan ..... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes