donderdag 14 oktober 2010

contact met Mama


Mama kon haar dochter al 1 keer zien sinds het ontwikkelingsonderzoek. En ik heb de indruk dat er toch wel iets veranderd is.
Heeft het daarmee te maken of zit ze gewoon in een betere fase?? Geen idee, maar ik hoop vooral dat het zo voortgaat.

Voor het eerst had ik de indruk dat Mama echt luisterde naar wat ik vertelde over haar dochter. Zo had ze deze keer ook geen nieuwe knuffel meer gekocht. Hiermee toont ze aan dat ze ingaat op mijn voorstel van vorige keer om nu enkel nog speelgoed te kopen bij speciale gelegenheden. Kleine Meid zou dit anders maar als 'normaal' gaan beschouwen dat Mama zien samengaat met cadeautjes krijgen.

Verder had ze een koffiekoek gekocht en checkte ze eerst of ze dat al aan haar mocht geven (Ai, daar is ze nog te klein voor: Vitabiskoekje ofzo mag wel)
Ze straalde ook en vertelde op het einde redelijk zelfverzekerd dat ze wat tekenen van vermoeidheid had gezien het laatste kwartier bij dochterlief...


Het kan mijn zeer subjectieve invulling zijn... maar ik heb toch het gevoel dat het positieve resultaat van het ontwikkelingsonderzoek een boost heeft gegeven aan de Mama van Kleine Meid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes