dinsdag 27 juli 2010

administratie!


Gisteren een brief in de bus gekregen: of ik aub de SIS-kaart van kleine meid even wou terug binnenbrengen, want ze moet aangepast worden. Ze heeft immers geen recht op verhoogde terugbetaling en dat moet worden rechtgezet via de code van haar SIS-kaart.

Allemaal goed en wel, maar lieve heren en dames van de ziekenfondsadministratie: IK HEB NOG ALTIJD HAAR SIS KAART NIET ONTVANGEN!!!.
Om gek van te worden: 2 keer ben ik me al op hun kantoor gaan aanbieden en er is ook al druk e-mailverkeer aan te pas gekomen. De laatste mail dateert van eind juni en toe is mij verzekerd dat het dossier nu echt in orde was en dat het nu enkel geduldig wachten is op het opsturen van de SIS-kaart. En dus terwijl ik geduldig wacht, krijg ik de vraag om 'zo snel mogelijk' de kaart terug binnen te brengen voor de noodzakelijke aanpassing. Zucht. Conclusie: ze is nog onderweg en nu al niet meer in orde.

Het kindergeld is, na 6 maanden, uiteindelijk 'al' in orde. Dus ook dat heeft veel voeten in de aarde gehad.
Gelukkig heb ik mij opgegeven voor langdurige pleegzorg: al diegenen die voor korte periodes kindjes opvangen wens ik veel moed en vooral bijzonder veel geduld toe: want tegen dat aan dit tempo alles in orde is, is het kind al lang weer weg....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes