zaterdag 17 oktober 2009

bedje opmaken


Het is zo goed als zeker: binnen een 10-tal dagen ben ik geen kandidaat-pleegmoeder meer maar gewoon pleegmoeder! Dan kan ik een 3 maand oude baby gaan ophalen in het CKG waar hij nu heel eventjes verblijft.

Het kindje heb ik nog niet gezien, dat contact is er pas volgende week. Mama en papa heb ik wel gezien: mama is echt een lieve mama die het goed wilt doen maar nu even te veel andere dingen aan haar hoofd heeft zodat ze de zorg voor haar baby nu niet aankan.

Ik kijk hier zo naar uit, maar vanaf ik zeker wist dat het zou doorgaan, was ik toch wel even de kluts kwijt. Gelukkig heb ik mijn omgeving een aantal mensen die mee supporteren en dan niet alleen in de betekenis van 'toejuichen langs de zijlijn' maar ook 'echt ondersteuning bieden'! Geweldig, hé? Van een aantal mensen krijg ik babymateriaal in bruikleen, anderen geven mij tips waar er iets in uitverkoop of tweedehandsverkoop staat.

Dit weekend staat dus in het teken van: materiaal selecteren, de rommel wegdoen zodat er plaats is voor de babyspullen die ik her en der mag gaan ophalen....

Leuke weekendinvulling!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes