vrijdag 30 november 2018

1 jaar verder

We zijn 1 jaar en nog wat verder....
Deze blog lag stil, maar het leven uiteraard niet.

Ondertussen:
is Oudste 9 geworden. nog net geen tiener in huis...
is Jongste helemaal ingeburgerd in haar 'nieuwe school' en ben ik zo blij dat we die stap gezet hebben!
kocht ik een huis!
zijn we verhuisd
is er nog wel wat werk aan dit 'nieuw huis'
volgde ik een module MNRI, waarover later ongetwijfeld meer
kan ik geen tijdskrediet meer opnemen en besliste ik om mijn contract te veranderen naar 4/5de
liet mijn werkgever me 'nauwlettend in het oog houden' nadat ik terug startte na mijn burn-out.
en kreeg ik te horen dat ik zal veranderen van werkplek(ken).
Weet ik nog maar pas welke die nieuwe werkplekken zullen worden en zie ik dat helemaal zitten:
nee, veranderen is echt zo slecht niet. Het vraagt alleen veel van mijn aandacht, en energie.

Daarom lag het hier stil. Alleen maar daarom....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes