donderdag 23 december 2010

zucht


3 dagen voor de 2 wekelijkse 'mama-zaterdag' kreeg ik telefoon van de bezoekruimte. 't bezoek zal weer even niet volgens normaal stramien kunnen verlopen. Mama heeft even een andere 'verblijfplaats' waar bezoeken niet zo evident zijn. Maar mama heeft de besliste vraag om de bezoeken met haar kindje te kunnen laten doorgaan.

Dat was zo'n dikke week geleden. Bezoekmomenten blijken enkel mogelijk op woensdag. Dus pleegmama: regel maar hé.   Blijkbaar staat er niemand bij stil dat er ook mensen zijn die werken op woensdagnamiddag... ik moet dus verlof nemen, mijn werkgever moet daar maar in toestemmen dat ik een aantal woensdagen niet aanwezig ben (terwijl dat wél storend is voor de vlotte gang van zaken!)

Voor Kleine Meid wil ik dit wel doen: ik zie immers dat zij een band heeft met haar Mama en als ze haar 2 maanden niet zou zien, zou dit er geen deugd aan doen. Dat zou toch als een boomerang terug in mijn gezicht komen als ik er geen moeite voor zou doen om bezoeken te installeren op woensdagmiddag.

Maar wat mij het meeste stoort is dat iedereen, Mama voorop, het allemaal maar heel normaal vinden dat dit kan geregeld worden. Ze staan er gewoon niet bij stil...

En ik word er zo moe van, krijg er zelfs wat stress van, van al die nieuwe regelingen

Enfin, toch heel fijne kerstdagen voor iedereen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes