woensdag 9 december 2009

In shock... na info


Eindelijk info gekregen over hoe het nu verder gaat....
En ik stond perplex: nu is de vraag weer helemaal veranderd: ja: Mama en Papa willen pleegzorg, en ja: ze zien mij zitten als pleegmoeder. En ook: ze willen dat ik niet alleen hun klein ventje opvang, maar ook ineens grote zus......

Dat had ik dus niet zien aankomen en ik heb nu wel bedenktijd gevraagd.

Voor mij komt het er op neer dat ik ofwel pleegmama word van broer en zus, ofwel geen pleegmama word.
Voor de kindjes lijkt het mij wel een betere oplossing dan wat er tot nu toe geboden wordt, dus dat beide ouders dit vragen toont nog maar eens aan dat ze echt wel het beste voor hebben met hun kroost.


Maar of ik dit aankan (een baby en een peuter en fulltime werken en alleenstaande zijn....) en het dus realistisch is om op deze vraag in te gaan.... daar heb ik nu echt nog geen idee van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes